torsdag 22 november 2007

Sjuk.

Jag är sjuk! Huvudvärk och ont i halsen och feber! (37,8 som högst) men för mig är det så extremt ovanligt. Jag har aldrig feber. Sista jag hade feber var jag liten, kanske 11 år. För mig är det att vara DÖDSJUK. Hursomhelst har jag bara legat hemma sen igår.

Idag pratade jag med honom i telefon. Vi pratade lite framtid och han pratade om sina problem, men jag sa inte så mycket om migsjälv egentligen tror jag. Han vet ju inte ens om henne än. På lördag ska vi ses han och jag. Då ska jag berätta. Hursomhelst sa han att det han sa när vi gjorde slut fortfarande gäller (alltså att han inte vill sluta vara kär och att han fortfarande ser en framtid för oss sen). Men han sa också att han och E är tillsammans. TILLSAMMANS! Man blir väl bara tillsammans med folk man är kär i? Och han som alltid sa att han inte skulle kunna vara kär i två personer samtidigt. Jag blir sjukt förvirrad. Hursomhelst så hoppas jag få svar på lördag. Han sa ju när vi gjorde slut att vi skulle fortsätta pussas och kramas och så, det kan vi ju inte nu när han är tillsammans. Jag vet inte vad jag ska tänka. Ska jag tro honom och vilja samma sak som honom eller ska jag glömma honom?

Pratade med mamma och pappa om att jag ska söka jobb på ett visst företag, som han tydligen också ska söka jobb hos. Och jag sa till dom att han också skulle söka jobb där. Dom sa "vilken Lars", och min mamma... jag vet inte ens vad jag ska kalla hennes ansiktsutryck... hm...

Hursomhelst, jag får väl helt enkelt vara hoppfull inför framtiden och inte hänga upp mig på alla problem.

all for now...

Inga kommentarer: