fredag 23 november 2007

Alla dessa deppiga inlägg...

Tråkigt att jag förmedlar så mycket deppighet och frustration, det är ju inte det mitt liv handlar om egentligen. Idag har exempelvis varit en bra dag, jag har provjobbat vilket var kul och bra, men kvinnan som jag pratade med i telefon i måndags och som är ansvarig var inte där, så jag fick inte veta något om hur min framtid där blir, men jag fick iaf jobba 2h, och det är ju bra!

Sen är jag pigg nog att gå på återträffen ikväll! Han kommer vara där, men också min goda vän A, så det ska blir kul. A är typ världens gulligaste, tråkigt att hon bor så långt bort, det gör att vi träffas alltför sällan. Man kanske kan skapa lite bra musikkontakter också! ...möjligheterna är oändliga. Och jag sa till honom igår i telefon att jag inte skulle komma, jag var ju så sjuk då, så han vet inte ens om att jag kommer. Spännande.

Imorgon är domens dag för honom, heja mig!

Inga kommentarer: