torsdag 29 november 2007

Kort uppdate

Tänker dra en snabb liten uppdatering, för livet är mycket just nu.

Ska stanna på skolan, inte jobba i vår alltså, vilket innebär att jag satsar på den här karriären lr vad man nu ska kalla det. Fullt ös inför sökningarna till högre skolor i vår.

Ska däremot stanna hemma när mamma och pappa åker iväg till min syster i jul eftersom jag ska jobba här nära där jag bor, för gör jag det har jag chans att få jobba extra i vår och sen i sommar kanske.

ENSAM JUL. Vad innebär det? Kolla på Kalle Anka själv? Min bästis kanske kan fira med mig, för hon ska nog inte fira med familjen.

Pappa har fått nåt slags problem, typ med jobbet eller hans deltidsarbetslöshet, vet inte riktigt, han sa inte VAD, bara att han inte ville att nån skulle komma hit den här vecka, alltså kan HON inte komma hit på fredag, tråkigt. Nu när hon äntligen skulle komma hit så... ja.

Imorgon ska jag träffa min bästis iaf :) hon är underbar, jag lovar.

*Peace*

Inga kommentarer: