söndag 18 november 2007

Arg

Nu är jag arg. Ledsen också, men mest arg.

Mamma vet om HENNE nu. Hur hon fick reda på det är en historia i sig, hon måste ha misstänkt nåt, för hon googlade henne!!! Vem googlar folk om man är över 60? Min mamma tydligen. Iaf så hittade hon en sida och fick veta att Hon är gay. Så hon var sur på mig hela förra veckan, jag förstog inte vad det var tills hon satte mig ner och frågade vad jag och Hon har för realtion, jag ljög, sa att vi var kompisar, men att jag gillade henne och att det kanske skulle bli nånting. Hon drog hela sin historia om hur hon inte önskar det för sina barn, folk är fördomsfulla osv. Hon sa också att hon tycker det känns konstigt.

Hursomhelst så fortsatter hon vara småsur, men i fredags kväll kändes allt bra igen, igår bakade hon tom bullar!!!

Men idag när jag sa att jag skulle träffa henne ikväll blev hon sådär tyst igen, som bara hon kan vara, sättet hon stänger ut en på är outhärdligt. Sen frågade jag om det var ok ifall Hon kom hit och då suckade hon!!! Alla dom fördomarna hon är rädd att jag ska få utstå kommer ju bara från henne, INGEN annan har sagt nåt dumt, eller fått mig att känna mig så smutsig och dålig och värdelös.

Jag är lite glad också för jag ska träffa honom på lördag. Han ringde förra veckan och jag lät sur, men så skickade jag sms i veckan och sa att han får bli min vän nu eller aldrig, för jag vill inte vänta mer. Han sa att han saknade mig och ville träffas och att han velat ringa men inte vågat för jag lät sur. Kanske blir bra, vem vet.

Inga kommentarer: