fredag 30 november 2007

Flator... vad gör dom när dom går ut egentligen?

Jag träffar som sagt en flata... jag är väl typ kär i henne? ...vet inte riktigt. Men jag blir svartsjuk, det blir jag. Hon var ute i förrigår och igår, och jag undrar, vad gör flator när dom är ute?

När hon skulle till Göteborg förut för att gå ut med nån kompis där pratade vi igenom det innan. Hon sa att om jag inte ville, så skulle hon inte "ragga", eller "strula" eller vad vi nu sa... Jag sa att det var ok för jag tycker mig inte ha rätten att begränsa henne, vi är ju inte tillsammans.

Hursomhelst hon tycker typ poängen med att gå ut är att ragga. Betyder det att hon definitivt alltid gör det när hon är ute? Och vad tycker jag om det?

Jag har inte velat fråga om hon strulat med nån, för jag tror inte jag vill veta.

Men jag undrar jag om jag inte ska ta upp det. Problemet är bara om vi börjar prata om att vara tillsammans. För det går väl inte? Det finns gemensamma bekanta som inte får veta och då kan man väl inte vara typ halvofficiell? Och jag vet ju inte ens om jag vill. Vet inte alls. Men jag vill veta vad hon vill. Lilla söta HON.

Ikväll ska vi träffas. Saknar HENNE.

Inga kommentarer: