lördag 1 december 2007

En lördag

Igår träffade jag henne. Det var kul, vi spelade lite spel, hade allmänt mysigt. I say no more... ;)

Men innan vi skulle sova var jag lite tjurig för hon skulle prata och jag ville bara sova. Imorse åkte jag hem, försökte plugga inför provet, men var så sur att jag fick sova istället, hade sådär ont i huvudet och bara en allmänt dålig dag.

Självklart ringde hon när jag sov och jag lät väl antagligen rätt sur i telefon och hon gnällde över att vi inte kan träffas här än osv. Vi la på tillslut, och hon var sur då, och då kunde jag självklart inte somna om heller. Sen dess har jag försökt hitta på julklappar till folk, tittat på julkalendern på svt.se (jättemysigt!) och försökt komponera en egen önskelista. Ingen större framgång. Ska sova nu. Mycket som händer imorgon.

Tråkigt när man ska hålla på att vara sur och göra andra sura. Tråkigt.

Inga kommentarer: