måndag 10 december 2007

Första bråket?

Vi har bråkat? Alltså vi bråkade och sen va det färdigbråkat, men ändå! Jag hade en SÅNDÄR dag då jag är konstant otrevlig oavsett vad nån säger till mig. Jag bara är taskig konstant. Självklart gick det ut över henne. Var på möte med mobilen avstängd (mötet gick bra föresten, jag blev inte utskälld eller så) och det drog över tiden, pga bråk angående en viss person i gruppen. Så hon försökte sig tom på att ringa en i gruppen för att min mob var avstängd! Fuck, inte okej, för den personen vet inte och ska heller inte veta om vårat förhållande, eller va de nu är. Hursomhelst ringde jag inte upp förrän jag var klar och då var hon skitsur för hon hade fått vänta.Hon blev tom ledsen, och jag var mest taskig för jag tyckte inte det var mitt fel.

Just nu känner jag mig jävligt kvävd. Kvävd av skuldkänslorna hon ger mig när jag inte kan träffas och kvävd av att hon alltid ska fråga om vi inte kan träffas varje dag trots att jag sagt innan att jag inte kan. Jag känner mig konstant bevakad och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Hon flyttar ju i början på året så det kanske är dummt att göra värsta saken och be om mer utrymme och tid osv? Jag vet faktiskt inte, men jag mår dåligt över det här.

Tråkigt, för jag tycker så mycket om henne, men när hon är så på mig hela tiden och nästan kräver saker av mig hela tiden blir jag bara irriterad på alla småsaker istället för att vara glad när vi ses.

Hon frågar "har du saknat mig?" och jag svarar ja, men jag vet inte om det är sant. Vad ska jag göra?

Inga kommentarer: