lördag 15 december 2007

Ta bort bloggen?

Mitt liv börjar bli så sjuuukt komplext att jag funderar på att ta bort bloggen och göra en som är oanonym. För om jag ska vara ärlig här och nån sen kommer på mig så kan jag tvingas ta konsekvenser, trots att allt jag skriver kanske inte är helt sant, bara mer saker jag tänker i stunden.

I torsdags var jag, X i min klass och killen i min klass som stöter på mig, låt oss kalla honom A ute och drack öl. Sen gick vi hem till A och rökte vattenpipa och sov där. Skola på fredagen, sen var jag med HENNE och sen när hon skulle iväg gick jag till A igen, och 2 andra i klassen var där. Fy vad full jag blev, minns inte ens riktigt allt. Spydde lite, åkte nattbuss hem, fick gå av en station innan för jag mådde illa igen och sen GÅ hela vägen hem. Kom hem väldigt sent.

Killen jag kallar Oscar har ringt idag, och sen ringde han och kollade om jag var i stan alldeles nyss. Så jag antar att han är intresserad? Killen i min klass, A är intresserad? Hon är intresserad.

Hon och Han var båda här idag samtidigt! Hade lite andra vuxna här som firade mig och vi satt alla i köket! Frågade sen båda vad dom tyckte om den andra. Han sa att hon var söt. Hon sa att han var söt och snäll och värsta kapet. Knäppt, dom verkade tycka att de inte va så konstigt.

Han var glad att han var här sa han, det känndes som att komma hem och min mamma var väldigt mån om att få prata mycket med honom osv. Och min pappa gav honom en kram tom! Det var kul att dom var här.

Det har kännts bättre med henne också, även om situationen är rätt fuckad.

Jag reser bort på onsdag, det var ju från början inte tänkt så, men jag åker med familjen. Familjejul, jag, instrumentet och HarryPotterboken. Bästa.

Inga kommentarer: